Athalie Consulting
Athalie Consulting

A legjobb megoldás egy kézből.

Kövess minket

Search

Image Alt

GYIK

GYIK

Mi történik egy Athalie Consulting ingyenes tanácsadáson?

Az ingyenes tanácsadási alkalmat egy időpontegyeztetés előzi meg. Általában az ügyfél irodájában, vagy egy kényelmes helyen találkozunk. Köszönünk, bemutatkozunk. Röviden ismertetjük az Athalie Consultingot, és az ügyfél is elmondja mivel foglalkozik. Ezután rátérünk a megoldandó feladatra. Bizonyos esetben konkrét elképzelés megvalósítására kérnek segítséget, nagyobb részben pedig csak a végcélt ismeri az ügyfél. Általában a lehetséges megoldásokat nagyvonalakban egyeztetjük, és a részletes kidolgozás már egy későbbi feladat. Az árajánlat adás pedig vagy a találkozó után történik meg a nagyvonalú részletek ismeretében, vagy bonyolultabb esetben egy megvalósítási tervet készítünk, specifikációval, majd amennyiben a tartalmával az ügyfél egyet ért, a specifikációhoz készül ajánlat. Egy találkozó időtartama jellemzően 1-1,5 óra.

Ha kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Mi kell ahhoz, hogy elindítsak egy honlapot?

Egy honlap indításához elősorban az elhatározás, és a cél pontos ismerete szükséges. A cél általában “csak úgy jelen lenni a digitális világban”. Manapság ez nem elég, ettől konkrétabb cél javasolt, mert ezen cél köré építjük az oldalt. Az ingyenes tanácsadáson segítünk ügyfeleinknek olyan pontosabb célt kitűzni, amely előre lendíti az üzletét. A célok után az elvárt funkciókat kell egyeztetni. Ezek ismeretében tudunk ajánlatot tenni, legyen szó egy bemutatkozó oldalról, webshopról, vagy egy egyedi funkció fejlesztéséről. Technikailag a honlaphoz szükséges egy domain név, amit domain szolgáltatónál kell vásárolni, egy tárhely, amelyet tárhelyszolgáltatónál vásárolunk, illetve bizonyos esetekben SSL tanúsítvány a biztonságos böngészésért, valamint websablonok, és pluginek. Egy honlap építésénél mi intézünk mindent, az ügyfélnek nem kell a technikai részletekkel foglalkozni. A tanácsadás keretében pedig minden elemet részletesen ismertetünk.

Mi kell ahhoz, hogy tudjak hirdetni a Facebookon?

Az első és legfontosabb lépés egy business oldal/profil készítése. Enélkül nem lehet hirdetést létrehozni a Facebookon.
A második lépés egy hirdetési fiók létrehozása a Hirdetéskezelőben. Itt be kell állítani a választott régiót, a pénznemet, amelyben szeretnéd a hirdetések számláit megkapni, illetve a fizetési módot.
Ezen a felületen tudsz megadni olyan személyeket, cégeket, akik kezelik majd a hirdetéseidet. Itt tudsz minket is felvenni erre a feladatra.

Mennyit érdemes költeni a Facebookon hirdetésekre?

Ez egy elég komplex és igénytől függő kérdés. Nagyon sok tényező befolyásolja. Mint például a hirdetési célod, a marketing célod, a téma, a közönség, akiket meg szeretnél célozni, mi a kampány célja stb. Egy márkaépítéshez, megismertetéshez mindig nagyobb büdzsé szükséges, mint egy olyan vállalkozásnak, aki a meglévő ügyfélkörén belül szeretne hirdetni, ajánlani. Ezt az összeget nem nekünk fizeti a partner, hanem a Facebooknak. Szóval ez a te igényeiden és a lehetőségeiden múlik. Mi teszünk egy javaslatot. Bármit válassz, mi abból hozzuk ki a legjobbat.

Hogyan tudok beállítani oldaladminisztrátort a Facebookon?

Ha van egy oldalad, és azon belül adminisztrátori szerepkörben vagy:  

  1. Kattints az oldal tetején a „Beállítások” pontra. 
  1. Bal oldali oszlopon kattints az „Oldalad szerepkörei” menüre. 
  1. Írj egy nevet, vagy e-mail címet a mezőbe, kattints rá, a megfelelő személyre.  
  1. Állítsd be a „Szerkesztő” lenyíló menüben az „Adminisztrátor” szerepet.  
  1. A „Hozzáadás” gomb megnyomásával már meg is vagy. 
Mi az az Office 365?

Az Office 365 a Microsoft által üzemeltetett felhő alapú, üzleti hatékonyságot növelő szolgáltatás. Középpontjában maga az Office-alkalmazáscsomag- áll (Word, Excel…), amely már felhőszolgáltatásként is elérhető. Ezen kívül számtalan felhő alapú, biztonságos, személyre szabható magas rendelkezésre állású szolgáltatást, és tárhelyet kínál. Ez egy havi vagy éved díjas licenc modell, melyben kezelhetők az Office csomag, és a Windows is. Ennek segítségével kollégái, és Ön is bárhonnan elérheti üzleti anyagait biztonságosan. A mobileszközök menedzselhetők általa, így ott is biztonságban tudhatja anyagait.

Hogyan tudok Office 365-re előfizetni?

Viszonteladón keresztül, vagy a Microsoftnál. A viszonteladó nem számol fel felárat a licencekért. Általában a terméktámogatásért kell fizetni náluk. Ebben az esetben csak néhány licensz csomagot tud megvásárolni, és azok számának utólagos módosításhoz a viszonteladó segítségét kell kérni. Mi nem viszonteladók vagyunk, azért nem mert így teljesen rugalmasan tudjuk paraméterezni az Ön előfizetéseit. Ebben az esetben Ön közvetlenül a Microsofttól vásárol licenszek, amelyek 7/24 paraméterezhetők, módosíthatók. Elvégezzünk az előzetes felmérési lépéseket, megtervezzük a rendszert, konfiguráljuk az összetevőket, majd oktatást, és terméktámogatást is nyújtunk. Részletekért kérje konzultációnkat.

Hogyan tudom központilag kezelni a kollégáim jogosultságait?

Az információbiztonság, és a jogosultságok kezelése mindenkit érintő fontos feladat. Bizonyára Ön is találkozott azzal a feladattal, hogy némely kollégák bizonyos típusú hozzáféréseit korlátozni szerette volna. A korlátozandó funkciók tisztázása után lehet technológiát választani. Beszélünk fájl szintű jogosultság kezelésről, amely az O365-ben megoldott, a lokálisan kezelt fájlokat NTFS jogosultságok kezelésével lehet védeni. Megoldható továbbá internetes jogosultságkezelés, azaz melyik felhasználó milyen tartalmat érhet el az interneten, egyáltalán elérheti e, Továbbá műveleti jogosultság kezelés, amely meghatározza, hogy milyen műveleteket végezhetnek a felhasználók, és mit nem, mit telepíthetnek a számítógépükre és mit nem. A jogosultsági modell megtervezése rendszerszintű vizsgálatot igényel, részletekért kérjen konzultációt.

Hogyan működik az Excel makró automatizálás?

Automatizálni a rendszeresen elvégzendő feladatokat érdemes. A makró egy olyan program, amely az Excel munkafüzetben fut, és annak tartalmán módosítást végez, adott esetben más alkalmazásokkal is kommunikál. Ilyen esetben mindig konzultáció, és specifikáció szükséges. Meg kell értenünk a pontos feladatot lépésről lépésre, tisztázva minden elágazást, és pontos feltételt. Megismerve a pontos feladatot, és elkészítve a specifikációt, történik az ajánlatadás. A fejlesztési fázisban több béta verziót adunk az ügyfélnek, amelyet mi és az ügyfél is funkcionális tesztnek vet alá. Ilyenkor ellenőrzésre kerül, hogy az ügyfél környezetében is megfelelően működik a kód, és a specifikációnak megfelelő eredményt ad. Az elkészült projektet használatai utasítás, és műszaki dokumentáció kíséretében kerül átadásra.