Athalie Consulting
Athalie Consulting

A legjobb megoldás egy kézből.

Kövess minket

Search

battamiracle egyedi időpontfoglaló rendszer

Ügyfelünk weboldal készítés miatt keresett minket. Napi munkáját nagyban megkönnyítette az új weboldal, hiszen egy profi időpontfoglaló rendszert készítettünk neki. A régi elavult kockás füzet helyett, egy modern eszközt kapott a kezébe, ahol már nem Ő egyeztet időpontot ügyfeleivel. Megfordítottuk a folyamatot, így az ügyfelek foglalnak időpontot, a megfelelő kezelésre, a megfelelő időpontban, és megfelelően kontrollált peremfeltételek mellett. Ez lett a battamiracle.hu

Athalie Consulting munkáink BattaMiracle

battamiracle.hu weboldal

A weboldal egyben bemutatkozó oldal, továbbá a megrendelő munkáit is megjeleníti, és keresőoptimalizált illetve az online hirdetésekre, és azok utánkövetésére is alkalmas. Alábbiakban részletezünk néhány műszaki paramétert az oldal kapcsán.

Műszaki paraméterek

WordPress rendszert javasoltunk neki, amelybe az alap weboldal, és biztonsági funkciókat leszámítva több funkcionális fejlesztést valósítottunk meg.

A weboldal készítés során a feladatokat fázisokba soroltuk, így az ügyfél folyamatosan felügyelte az új funkciók bekerülését, és megismerte a weboldal működését. A teljes folyamat néhány hétig tartott. Nem azért, mert nem lehet hamarabb elkészíteni. Az ügyfelek tempójában haladunk, komfortosan kell mozogniuk a weboldalon.

Először az alapokat adtuk át, menüpontok tartalmi átadása, majd az időpontfoglaló rendszer. Ebben először definiáltuk a folyamatokat, az ügyfelek tulajdonságait, és a foglalás szabályait. A foglalást az ügyfelei interakív módon végzik az előre meghiretett időpontokra, és a definiált szabályok betartása mellett.

Az ügyfélregisztráció nem nyilvános a tulajdonos kérésére. Az ügyfélregisztráció a tulajdonos által kezdeményzhető, hiszen az ügyfélköre bizalmi alapon bővül. A szabályok alatt olyan megszorításokra kell gondolni, mint például adott felhasználói körök csak hétvégére foglalhatnak időpontot, vagy mások bedig csak hétköznap délelőtt. Tekintettel arra, hogy több kezelés választható, amelyeknek eltérő az időigényük, így szükség volt azt is szabályozni, hogy két lefoglalt kezelés között mennyi minimum/maximum időablakot szükséges biztosítani.

A szabályok felállítása után következett a belső tesztelés az ügyfél bevonásával, majd elindítottuk a hivatalos tesztperiódust. A tesztek alatt nem volt nagyobb fennakadás, így néhány napon belül véglegesítettük a megoldást.

Ügyfelünk azóta is folyamatosan használja a rendszert, mi pedig a folyamatos karbantartásért felelünk.

Tekintsd meg további munkáinkat itt!