Athalie Consulting
Athalie Consulting

A legjobb megoldás egy kézből.

Kövess minket

Search

joszerszambolt – webshop

Ügyfelünk weboldal készítés miatt keresett minket, és egy profi webshop elkészítésével bízott meg. A régi elavult webshop helyett, amelyen forgalom sem volt, olyan honlapot szeretett volna, ahol egyszerűen a kollégái tudják a weboldal tartalmát kezelni. Feltölteni a termékeket, tartalmakat, és azokat adminisztrálni. Ez lett a joszerszambolt.hu

Athalie Consulting munkáink Jószerszámbolt

joszerszambolt.hu webshop

 

A webshop egyben bemutatkozó oldal, továbbá a megrendelő szolgáltatásait is megjeleníti, és keresőoptimalizált, és alkalmas az online hirdetésekre, és azok utánkövetésére. Alábbiakban részletezünk néhány műszaki paramétert az oldal kapcsán.

Műszaki paraméterek

Ehhez WordPress rendszert javasoltunk neki, amelybe az alap webshop funkciókat leszámítva több funkcionális fejlesztést valósítottunk meg.

A weboldal készítés során a feladatokat fázisokba soroltuk, így az ügyfél folyamatosan felügyelte az új funkciók bekerülését, és megismerte a webshop működését. A teljes folyamat néhány hónapig tartott. Nem azért, mert nem lehet hamarabb elkészíteni. Az ügyfelek tempójában haladunk, komfortosan kell mozogniuk a webshopban, továbbá megvártuk a manuális termékfeltöltéseket is.

Először az alapokat adtuk át, menüpontok tartalmi átadása, manuális termékfeltöltés, és a webshop funkciók átadása. Aztán a következő lépés a tömeges termékimport funkció bevezetése. Jelenleg több gyártó termékei xml termékfeedből szinkronizálódnak az oldalra. Ezekkel a kapcsolatokkal több ezer terméket importáltunk, és lehetőségünk van rendszeres frissítésre is.

Végül további termékfeedeket (adatkapcsolat) fejlesztettünk az Árukereső a Google Merchant Center, és a Facebook felé.

 

Az árukereső adatkapcsolatban speciális szűrőket alkottunk, amely segítségével az ügyfél részletesen tudja szabályozni a termékeket amelyeket szinkronizál az árukeresővel. Ugyanis ebben az esetben a webshop oldalon lehet paraméterezni az, hogy az árukereső mely termékeket jelenítse meg.

A Google Merchant Center és a Facebook esetében a teljes terméklista szinkronizálódik, hiszen ezen termékek esetében a Google Ads és a Facebook hirdetéskezőben, a hirdetési kapmányok beállításai alatt kezeljük a megjelenítendő termékeket. Ezen feedekben egyedi fejlesztést vezettünk be. Belső automatizmus pontozza a termékeket a fénykép minősége, adatok részletessége, és más ismérvek alapján, így biztosítjuk, hogy az itt megjelenő termékek igényesen mutatnak egy hirdetés alkalmával.

Tekintsd meg további munkáinkat itt!