Weboldal stratégia, célkitűzés
A weboldal tervezése előtt fel kell állítaniuk közösen egy stratégiát. Így sokkal egyszerűbb és célravezetőbb lesz a közös munka. Mi a terved a honlappal, mire szeretnéd felhívni a partnereid figyelmét, mi a végső célja a felületnek?
Csak információt szeretnél közölni velük magadról, közösséget kialakítani velük, vagy értékesítés is a szándékod? Ezeken a pontokon végig megyünk, hogy a tervednek megfelelő honlapod legyen.
Weboldal kinézete
A honlapodnak esztétikusnak is kell lennie. Szem előtt tartva a célközönséged igényeit.
Sokszor összekeverjük azt, ami nekünk tetszik azzal, ami működni is fog a partnereknél. Fontos, hogy önazonos legyen és támogassa a stratégiád. Ezért sok szempontot kell figyelembe vennünk, amikor kialakítjuk a kinézetet.
A design-nak nem csak művészetnek kell lennie, hanem a kommunikáció egy fajtájának is. Egy csatorna a közönséged felé.
Tartalom minősége és mennyisége
Kényeztessünk weboldalunk látogatóit minőségi tartalmakkal
Ha egy olyan honlapot szeretnénk, ami nem csak akkor teljesít jól és izgalmas, amikor elkészült, akkor oda kell figyelni a tartalmak kezelésére is. A Google többek között, akkor részesíti előnyben a weboldalt, ha azt látja, hogy az aktív.
A partnerekben is bizalmat kelt, és marketing szempontból is fontos, ha folyamatosan minőségi tartalmat osztasz meg velük. Például: blogok, cikkek, hírek, javaslatok, tanácsok, akciók, új termékek, azok összehasonlítása stb.
Rengeteg tér van, és megtaláljuk, ami a te közönséged számára a legeredményesebb.
Keresőoptimalizálás
A Google keresőben az első helyekért igen nagy verseny folyik. Ezért sok mindent kell tenni, hogy ezt a pozíciót el tudjuk érni, és meg is tudjuk tartani. Az egyik ilyen a keresőoptimalizálás (SEO).
Szakembereink már a weboldal készítésekor odafigyelnek arra, hogy ezek a beállítások megfelelően legyenek optimalizálva, így nem neked kell még ezen is gondolkodni. Ha már van meglévő honlapod, vagy csak a SEO-t szeretnéd felülvizsgálni akkor a web-en több SEO elemző eszközt is találsz, amelyek ötleteket adnak neked, hogy mit érdemes fejleszteni a honlapodon. Nézd meg például a
woorank elemzőjét. Ugyanakkor időnként nézd meg, hogy a te területedre milyen keresőkifejezések a jellemzőek, és azokra a Google-ben milyen helyezést érsz el. Keresőkifejezések pontosításában az
keywordtool segít neked.
Eladás
Egy honlap célja elsősorban a szolgáltatás, termék értékesítése a célközönség felé. Ezért nagyon fontos, hogy marketing szempontból is vizsgáljuk azt.
A marketingnek olyan szegmenseit használjuk fel a honlapkészítés során, ami vezeti a látogatót, hogy jobban megismerje a céged, és kialakuljon benne, egy olyan bizalom, amivel a te szolgáltatásod fogja választani.
Social Média
Fontosak a közösségi média felületei, és az ezeken való hirdetés is
A mai világban elengedhetetlen a közösségi média, és az ott lévő partnerek elérése. Ha a Facebookon, Instagrammon is felkeresnek, és minőséget találnak, akkor az is nagyban erősíti a bizalmat. Amikor egy honlapban is bele van ágyazva ez a felület, akkor sokkal könnyebben tud elérni a közönséged.
Jól működjön, jól nézzen ki, minden eszközön
Felhasználóként frusztráló, ha egy site, nem jelenik meg szépen telefonon vagy tableten. Ha egységes honlapot szeretnél, és minőségi munkát, akkor fontos, hogy minden felületen szép arculata legyen a honlapnak, és ne legyenek elcsúszások, szétesések, tehát a weboldalad reszponzív legyen.
Továbbá a műszaki tartalom megfelelően legyen elkészítve, megvalósítsa az elvárt funkciót, sebességoptimalizált honalp, legyen rajta titkosítás, hiszen ez neked, és Google-nek is fontos biztonsági és SEO szempontból is. Megfelelő rendelkeésre állást biztosítson, ezért minden honlapunkat egyedi monitoring figyeli, amely riaszt bármilyen hiba esetén, így gyorsan be tudunk avatkozni.
Egy honlap rendkívül sok odafigyelést és gondozást igényel. Így az átadás után is elérhető vagyunk, tanácsod adunk ha van kérdésed, illetve megadott időközönként karbantartjuk az oldalt. (frissítések telepítése, sebességoptimalizálás)
Ezért fontos, hogy megtaláljátok a megfelelő partnert, akire ezt rá lehet bízni. Ez már nagyban hozzájárul a sikerhez. A többit pedig az egyéniséged adja.